ZEBRA | FRYZJERSTWO I STYLIZACJA PAZNOKCI
Przygotowaliśmy dla was zestawienie najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie.
⠀
✅ Czy mają Państwo bezpłatne konsultacje przed farbowaniem włosów?
⠀
– Tak, jak najbardziej. Konsultacje z naszymi fryzjerkami są całkowicie darmowe. Przed zabiegiem chcemy poznać Twoje oczekiwania i przedstawić Ci nasze prognozowane efekty, a zapłatę pobierzemy dopiero po wykonanej pracy. Dla nas tak samo jak dla Ciebie ważny jest efekt, nad którym będziemy wspólnie pracować 😊
⠀
💳 Czy mogę płacić kartą?
⠀
– Za wszystkie świadczone usługi w Salonie ZEBRA możesz zapłacić zarówno kartą jak i gotówką dlatego nie martw się, jeśli nie chcesz nosić przy sobie gotówki.💸
⠀
🎁 Czy mogę kupić u waszym zakładzie bon podarunkowy?
⠀
– Możesz zakupić bon podarunkowy na dowolną kwotę, zabieg, lub pakiet usług, który będzie doskonałym prezentem dla kogoś bliskiego, u którego na pewno wywoła uśmiech na twarzy.
⠀
🚩 Czy koniecznie umawiać się na wizytę, czy można wejść z ulicy?
⠀
– W okresie pandemii zalecamy dokonywać rezerwacji terminu przez serwis booksy.pl, bądź telefonicznie. Ale jeżeli wpadniesz do salonu z ulicy i będziemy mieli wolny termin, to jak najbardziej można będzie skorzystać się z usług naszego salonu natychmiast.
⠀
🚗 Czy oferują Państwo parking dla swoich klientów?
⠀
– Przed salonem są 4 miejsca parkingowe. Również jest większy bezpłatny parking wzdłuż ulicy Hynka (50 m od Salonu ZEBRA).
⠀
Nie znalazłeś odpowiedzi na twoje pytanie? Zadzwoń lub napisz do nas 😎