REGULAMIN
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług fryzjerskich, kosmetycznych oraz usług stylizacji paznokci świadczonych w salonie fryzjerstwa i stylizacji paznokci ZEBRA, znajdującego się w Krakowie, os. Dywizjonu 303 62F zwanego dalej „Salonem”.
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE:
- Godziny otwarcia Salonu: od poniedziałku do piątku do godz. 9.00 do godz. 19.00, w soboty od godz. 9.00 do 15.00. Godziny otwarcia mogą ulec zmianie. Salon jest zamknięty w dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy. Salon zastrzega sobie prawo do wydłużenia lub skrócenia czasu otwarcia.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnej usługi, zwanej dalej „Zabiegiem”.
- Zamówienie usługi w Salonie jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
- Wszystkie Klienci znajdujące się w Salonie mają obowiązek przestrzegania niniejszego Regulaminu i stosowania się do sugestii personelu. Za naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
- Ceny wskazane w cenniku i na stronie internetowej nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, mogą ulec zmianie.
§2 KLIENCI
- Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Korzystanie z Zabiegów Salonu przez osoby niepełnoletnie jest możliwe wyłącznie w obecności lub za pisemną zgodą rodziców, opiekunów lub przedstawiciela ustawowego.
- Dopuszcza się korzystania z zabiegów przez osoby niepełnosprawne, za wyraźną zgodą ich rodziców, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.
- Dzieci (wiek do lat 10) – mogą przebywać w salonie tylko w obecności oraz pod stałą opieką osoby pełnoletniej. Salon nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki na terenie Salonu. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci jak i dorosłych odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie lub sam sprawca jeśli jest osobą pełnoletnią.
- W przypadku, gdy wiek Klienta będzie podlegał wątpliwości, personel Salonu jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
- Nie obslugujemy obywateli rosji!
§3 HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient ma kontakt podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane według potrzeby, lecz nie rzadziej niż po każdym kliencie.
- W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w salonie fryzjersko-kosmetycznym.
- Pracownicy jak i Klienci salonu zobowiązani są do przestrzegania zasad BHP.
- Obszar zakładu objęty jest monitorowany w celu zapewnienia bezpieczeństwa Pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO). Monitoring obejmuje wyłącznie pomieszczenia, które są przeznaczone do wykonywania pracy.
§4 ŚWIADCZENIE USŁUG
- Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę, dopuszcza się spóźnienie Klienta maksymalnie do 7 minut. W przypadku spóźnienia się powyżej 7 minut nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak wykonanej usługi.
- Zamówienie usługi w Salonie jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon.
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Klient musi poinformować Pracownika o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym itd.). Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji Pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klient zobowiązany jest także do poinformowania Pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń po zabiegowych, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez Pracownika Salonu.
- Zakres pracy i zużytych kosmetyków w trakcie wykonania Zabiegu zależy od indywidualnej predyspozycji oraz potrzeb Klienta, co może mieć wpływ na cenę końcową.
§5 ODPOWIADALNOŚĆ
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
- Umawiając się na Zabieg, Klient zobowiązany jest do podania aktualnego numeru telefonu.
- Salon ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione bez nadzoru na terenie Salonu.
§6 PŁATNOŚĆ
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane w Salonie usługi według cennika. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie przy recepcji, na stronie serwisu Booksy.pl oraz na stronie internetowej Salonu pod adresem: www.zebrasalon.pl.
- W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką, płatność kartą, przelew natychmiastowy.
- W Salonie dostępne są także Karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.
§7 REZERWACJE
- Klient może uprzednio umówić termin wykonania Zabiegu w Salonie: telefonicznie, e-mailowo, przez cieci społecznościowe, za pomocą kalendarza internetowego.
- Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- W przypadku, gdy Klient dwukrotnie nie stawił się na umówioną wizytę, przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zapłaty zadatku w wysokości 50% od kwoty Zabiegu. Przedpłatę uiszcza się osobiście w Salonie lub przelewem na podany numer konta: 49 1240 4719 1111 0010 6446 9125, podając w tytule przelewu „przedpłata za zabieg”. Przedpłata odliczana jest od końcowej kwoty należnej za wykonany Zabieg w ustalonym wcześniej terminie, która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie.
§8 REKLAMACJE
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów.
- W przypadku Zabiegów fryzjerskich reklamacje uwzględniane są do 7 dni od wykonania usługi, w przypadku wszystkich pozostałych Zabiegów reklamacje uwzględniane są do 72 godzin od wykonania usługi. Po określonych terminach wszelkie czynności będą wykonywane odpłatnie i cena będzie określana indywidualnie. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie. Wskazane jest również dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
- Reklamację Klient składa osobiście w Salonie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: recepcja@zebrasalon.pl
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana odpowiedź oraz opis przedmiotu reklamacji umożliwiający jej rozpatrzenie, a także datę zauważenia wady.
- W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Salon zastrzega, iż w celu rozpatrzenia reklamacji może okazać się niezbędna wizyta Klienta w Salonie.
- Salon rozpatruje reklamacje w najszybszym możliwym terminie, nie dłużej jednak niż 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.
- W przypadku uznania reklamacji Salon dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi lub umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować do Właściciela Salonu Lilii Sirenko zalecane osobiście lub mailowo na adres mejlowy Salonu: recepcja@zebrasalon.pl. Ewentualne zastrzeżenia złożone innym osobom lub w inny sposób mogą nie zostać rozpatrzone.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
§9 POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
- Wnoszenie urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk – rejestrowanie obrazu (wykonanie zdjęć) lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą właściciela salonu.
- Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości.
- Promocje i rabaty oferowane przez Salon nie łączą się.
- Jeżeli osoba dysponująca bonem podarunkowym nie przyjdzie na umówioną wizytę i nie poinformuje o swojej nieobecności, Salon traktuje to jako usługę zrealizowaną. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione bony podarunkowe.
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Każdy Klient ma prawo wyglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów, na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług Kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązanych polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2021 r.